Oldalak

2008. szeptember 28., vasárnap

Mesi féle betűalbum

Hana módra :D Íme hát a Mesi által készített 'Judit album'-om "felöltöztetve". Mert nem tudok meglenni alkotás nélkül, csak nem volt időm és energiám feltölteni őket...
Anyukám névnapjára készült - na, jó, kicsit késtem vele;-) ráadásul miután szépen átadtuk, galád módon rögtön el is kértem a Scrap-talira megmutatni :-))) Összecsukva fényképtartó szerepét tölti be, ezért csináltam úgy, hogy látszódjanak a képek.

Íme:








A képek még a nem teljesen kész állapotot mutatják, úgyhogy csak 1 komment látszik... A Scrap.hu-n láttam valakinél (szégyen, de nem emléxem kinál :O) a betűtésztás 5letet, és nagyon megtetszett - ide meg pont illett :-)) valamint több helyen, és utoljára - fő inspirációként Mesinél a kenderzsinór-keretet. A betűtésztával egyébként megjártam. Lovásziban vettem egy csomag betűtésztát, tök jó kis betűtipusa volt, nagyon tetszett. Nagy boldogan elkezdtem bogarászni, kirakosgatni a szöveget. És eljutttam a "d" betűhöz. Kerestem, kutattam, de csak nem találtam egyet sem! Úgy látszik, errefelé "d" nélkül írnak.. vagy eszükbe sem jutott, hogy valakinek kell majd a teljes abc. Gondoltam, hogy írok egy panaszlevelet. "Tisztelt Tésztagyár! Az Önök által forgalmazott betűtésztából a következő betűk hiányoznak: "d", "y", ...stb. Kérem mielőbb pótolják hiányosságukat, mert a scrap piacon hódít a betűtészta, és a többi betűre is szükségünk lenne. Maradok tisztelettel.. stb-stb." Kissé a Fábry Show-ra emlékeztet, nem? :D Ellenebn dícséret is illeti őket, mert van "ö" betűjük! :O Azt hittem felrobbanok... aztán nyeltem egyet, belefőzetm a levesbe, és egyéb nemesebb célokra vettem másikfélét a Spar-ban. Abban már volt mindegyikből, de az meg nem olyan szép betűtipussal készült :-( Hát ez van... úgy látszik, még a betűtésztát sem lehet beszerezni akárhol, azt is körbe kell kutatnia az embernek... :D Anyáék épp Moldvában és Székelyföldön voltak, így sehogy sem illett a hangulatomhoz a szép scrap-papírjaim közül egyik sem. Szerencsére Anya kapott ajándékba két "kendezőt", és az egyiknek SZUPERül megfelelt a mintája. Lefényképeztem, kissé Photoshopoltam, és kinyomtattam. Nekem nagyon tetszett. (Ja, tudjátok egyébként mi az a kendező?? Kinézetre egy hosszú, stóla szerű, gyapjú kendő-szerű dolog. És NEM, nem a kendőből ered a neve! :O Szóóóval az úgy van, aki nem tudná, mint ahogyan én sem, hogy mikor egy legény keresztapa leszen, akkor kap egy "kendező"-t és onnatól kezdve "kend"-nek kell szólítani! :D ) Tök jó :D A lapok szélét aranyoztam, és rá kellett jönnöm sajna nem volt jó 5let. Bár így készen nem is olyan rossz... A krétázással nem tudtam volna ilyan szépen elrejteni a széleket, az aranyozás meg valahogy nem illik olyan jól ide. Vagy igen? ;-)
A fényképeken a szűkebb kis családunk látható.
Még tavasszal lenyúltam egy csomó jó kis gombot Anyától, és mivel hiányolta őket - bár csak gyűjtögette őket, de nem használta el! - hát most visszakapta kissé "átalakítva" :-)))






Bors Mami fején levő korona egy gomb közepe volt, "Szeretünk cimké"-t nyomtattam.


A kis sötétkék virágok Mesitől vannak szintén, köszi érte ismét!! A világoskékeket még Vácon vettem. Filóztam, milyen legyen a közepük, mivel mindenhol gombok vannak, és ide már túl sok lett volna. Ekkor jutott eszembe az a "zseniális" 5let, hogy hiszen van egy fiolányi sokszínű szórógyöngyöm! Hogy az milyen tutin fog úgy kinézni! Ki is borítottam őket, és egy tű hegyével elkezdtem kivadászni és berakosgatni a sárga gyöngyöket... 1 virág közepében kb. 8 darab van - a harmadik virágnál már kezdtem rájönni, hogy ez talán mégsem volt olyan zseniális 5let, a következőnél már majd kiestek a szemgolyóim, és bár anélkül is gyönyörű lennék, azért még kellenének egy pár évig. Már csak a hecc kedvéért is... Úgyhogy már egyenesen szidtam magam. Ki a fene fogja ezt észrevenni rajtam kívül, milyen JÓL néz ez ÍGY ki???? Senki... miért találok akkor ki plusszmunkát magamnak??? Stb.stb.stb. Hát ezért:

Mert ÍGY néz ki a legjobban :D

És ezután is csak így csinálnám :D

További békés szép vasárnapot! Köszi, hogy benéztél! :D

5 megjegyzés:

Rika írta...

Nagyon szuper! Rá nem jöttem volna, honnan a népies papír, de így már értem. Nagyon egyedi lett tőle az egész.

Marcsi írta...

Nagyon szép lett! Gondolkodtam, hogy mi az ott a virág közepén, esetleg mintás miltonkapocs-e, és meg is kérdeztem volna, de már előre válaszoltál :)

Mesi írta...

Hana, te nagyon lüke vagy, a szó jó értelmében! Ki más is lenne az, aki a betűtésztának nem a tojásszámát, hanem a betűtípusát figyeli? A szerencsére megmaradt szemeivel??? Örülök, hogy Anyukád örömmel fogadta az albumot, gyönyörű lett, bár már láttam élőben is, de még mindig tetszik! A szövegeden meg ismét nevettem egy jót, köszi!!!

Szilvi írta...

Nagyon állat lett. Külön csodálat a fotózott-fotósoppozot terítős háttérnek! Überprofi! :*

_eszter_ írta...

hát ez (megint) gyönyörű!!
kedvencem a D -n a gomb, és a hátulról látszó gyöngyei! meg a kis korona, a hangulat, stb stb...
nagyon gratulálok! :)