Oldalak

2008. október 28., kedd

Rayher pályázat 1., 2., 3.

Hosszú idő eltelt már a Rayher Pályázat óta, és én még csak most szántam rá magam, hogy írjak róla.
Őszintén szólva, kissé összezavarodtam, és nem tudtam értelmesen fogalmazni.. lehet, hogy most sem;-)
Az alkotói válságom azért volt, mert nagyon szerettem volna alkotni a pályázatra, de csak papírjaim voltak :O az meg elég kevésnek bizonyult... Aztán Mesi megdobott pár cuccal, amiért hálás köszönet itt is!!! És az utolsó pillanatban még venni is tudtam pár dolgot. A Shinkansen hozzám képest gyalogcsiga, olyan gyors voltam: 2 nap alatt (beleértve séta, etetés, altatás, st.stb.) 3 oldal, plussz a másik 3 befejezése :O Hála a két pasinak, akik hagytak alkotni :-))
Amikor először voltam a Rayher üzletben, mint aki meseországban jár. Csak ámultam, bámultam :-) Úgy éreztem, több napi hideg élelemmel kellett volna nekivágni az üzletnek, és még úgy is lehet, hogy mentőalakulatot kellett volna utánam küldeni 3 nap múlva. Gyönyörű papírjiak vannak, és ami nekem külön bejött, hogy VÉGRE vannak SZÍNES, kicsit sem koptatottak :-)) Meg indásak, meg szépek és hűűűű.... soksoksokféle. És a többiről nem is beszélve...
Meleg szívvel ajánlom az üzletet, mert nagyon színvonalas, és kedves a kiszolgálás, és olyan "jó ott" :-)
Szóval egyből jött az ihlet, és lett belőle 6 oldal, és még lett volna 2, csak nem volt időm rá... és ha már ennyi lett, elküldtem mindet.
És nyertem!!
Az első helyen, Gigivel megosztva nyertünk :-) (itt is gratulálok még 1szer!! -) ami külön büszkeség, hiszen Ő az egyik "nagy öreg", és állati klasszakat alkot. Szerintem az Övé sokkal technikásabb, és szebb, úgyhogy majd elájultam, amikor megláttam az eredményt!! :-)
Aztán ahogy továbbnéztem, láttam, hogy a 2., és a 3. helyezés is az enyém. És bármilyen furán is hangzik, ezen elszomorodtam. Tudom, butaság, de olyan csalódott lettem, hogy nem nyert más a Scrap.hu-ról, hogy napokig kicsit lelkibeteg voltam... mert én úgy képzeltem, hogy ott fogunk örvendezni... együtt...
Aztán azon is elgondolkoztam, hogy küldött be egyáltalán valaki még oldalt? Nem létezik, hogy ilyen eredmény szülessen. Betsie oldala szerintem gyönyörű például, nálam tuti nyerő lett volna Gigiével együtt... de mi van, ha senki más nem küldött?

A Rayher oladalán azóta is fent van itt. (kicsit lejjebb kell görgetni).
Szóval 1.:


Ezt írták hozzá:
Első hely - A jövő útjai kifürkészhetetlenek
Úgy találtuk, hogy a beküldött képek közül ennél találkozott leginkább a mondanivaló és a megvalósítás. A gondolati mélységet sikerült egyszerű eszközökkel és háttérrel kiemelni, és így tökéletes egységgé formálni. Bár nem tudjuk, hogy a fotó szándékosan lett-e ilyen kékes, az értékelés szempontjából ettől eltekintettünk.

Nem, nem szándékos, de szándékosan hagytam meg ilyennek :-) Ákos és Saci látható rajta, még régen. Ha a Veszprém oldalt láttátok, értitek a címet :-)
Az oldal 20x20-as kb. A háttérpapír fantasztikusan jó anyag, ezért gyönyörűen lehetett smirglizni - ettől olyan jók a szélei. A fénykép alatt 2féle papírból való alátét, a címfelirat zselés tollal készült. Az "imagine" feliratot az egyik papírból vágtam ki. A hímzőcérnán és a tollon kívül minden R. termék.

A 2.:


Második hely- Esküvő
Ötletes a kép, és kedves a díszítés. A kép bohókás témájához tökéletesen illeszkedik a háttér vidám mintája. Ami egy kicsit rontja az összhatást, az a „névtáblák” elkészítésének a módja. A titulusok és a nevek betűtípusa egymás mellett disszonáns hatást kelt.

Erre az oldalamra vagyok a legbüszkébb az összes közül, amit valaha alkottam! Sosem találjátok ki miért... vagy igen, csak senki sem írta?
Ez egy félkész oldal ugyanis!! ;-) Amikor nem tudom eldönteni, hogyan tovább, fényképezek. Bármilyen furán is hangzik, néha sokkal jobban látom a képernyőn, hogy lenne jó, hova mi illene. A másik meg az, hogy fejjel lefelé nézem meg az oldalt.
Úgyhogy itt is fényképeztem, és csak véletlenül küldtem el ezt a képet. Ezért olyan kékesek a betűk, amik borzalmasan nem passzolnak ide, és ezért olyan semmilyenek a névtáblák (gyönyörű indás pausz egyébként...)
Szerintem nem kelt disszonáns hatást, mivel a valóságot próbálja utánozni. Az anyakönyvi bejegyzést, ahol is gépelve van, aztán következik az aláírás.
A fénykép a polgári esküvőnk utáni ebédnél készült, ahogy lenéztem az asztal alá, ezt láttam :-) Mókás, nem? (Az esküvőink külön sztori.. majd egyszer ... ;-)
Gondolkozom, hogy befejezzem-e ezt az oldalt, vagy őrizzem meg így, emlékül :-)
Ez is kb. 20x20-as oldal. A feliratok szintén arról a papírról kivágva, szív-milton Mesié (Köszi!!) Ugyanúgy 2féle papírból van a fényképalátét, az oldal széleit óarany akrillfestékkel festettem be. Gomb, pausz, szaténszalag nem R-es, de a 2 utóbbi ott is kapható ;-)

A 3.:


Harmadik hely - Favourite memories
Nagyon szép a fotó és a díszítés is, bár mi az egészet valamivel feljebb helyeztük volna el a képen. Hasonló problémák megoldásához ajánljuk tervezősablonunkat, amellyel a legfontosabb arányossági szabályokat betartva lehet megtervezni a képet. A meghitt pillanatot megörökítő képhez tökéletesen illik a nosztalgikus érzést keltő háttér és minta.

Ha feljebb lenne, nem lenne szép, ott van, ahova szántam.
Szeretem az ilyen fényképeket. Egy mindennapi pillanat.. és mégis...
Itt pedig nagyon rendesek voltak velem. Ezt már hétfő reggel küldtem el (vas. éjfél volt a határidő!!), mivel a netünk vacakolt, és csak darabokban tudtam küldeni. Valahogy ez maradt utoljára, és sehogyan sem ment el, én meg már álmos voltam... szóval csak másnap reggel küldtem el végül, és elfogadták mégis! Ezt külön köszönöm!!
A háttérpapír széle eleve ilyen, indákat egy másik papírból vágtam, felirat u.onnan, ahonnan az előzőek, a körök egy negyedik papírból. Ezeknek a közepébe virág alakú körömstrasszokat tettem. A fényképet smirgliztem. Csak a kis virág és a körömstrasszok nem R-esek.
(Ez lett aztán a hónap Oldala a Scrap.hu-n :-)))

A nyereményem ez lett:

Még egy furcsaság volt. Amikor bementem átvenni, ezegyszer rettentő furán viselkedtek velem... Az, hogy nem volt semmi hű - meg - fütty - meg - nahát, még okés. Mittuggyák ők mi ez és ki vagyok én... De miközben az eladó hölgy guggolva kereste a készleteket, amikből választhattam, háttal nekem, halkan ezt motyogta: "Azt mondták hogy gratuláljak..."
Aztán kezembe nyomta a szetteket és faképnél hagyott...
Hááát... mókás volt :-))

Most megyek alunni, aztán megmutatom azokat, amik nem nyertek ;D
Jóóóóéééjt!!

1 megjegyzés:

Hámos Beáta (betsie) írta...

A harmadik helyezett oldaladat imádom - a másik kettő is szépséges, de ez annyira magával ragadó! :)