Oldalak

2008. október 29., szerda

Rayher pályázat folyt.

Ez pedig a másik 3 oldal, semmi krétázás, vidámak, színesek :-)

Butterflies



A képen Bars van, unokatesóm kislányával, Yasminnal. A felirat Jamie W. oldaláról való, (sajna már nemtom elérni) és nagyon találó. Régebben nem szerettem volna se családot (mind2 szülőm 2szer elvált;-), se gyereket (nem emlékszem valami szívesen a gyerekkoromra, akkor úgy éreztem, minek szenvedjen még egy gyerek...). Erre utal a változás. A lepke pedig arra, hogy Barsot "kislepkémnek" hívtam még a legelején, mert olyan érzés volt, mintha egy lepke verdesne a pocakomban;-)
A milton szív és falepkék Mesitől, megintcsak köszi! :-* Az alap sima fotokarton. Pausz, és nagy lepkék nem R-esek (ez utóbbiak hűtőmágnesek voltak, csak leszedtem a mágnest róluk ;-)



A következő volt az első oldalam, ami ilyen kis vidám és "egyszerű":-)) Imádtam készíteni!

Segítőkész Bars


Felirat: Segítőkész BARS // Esztergom 2008 // kicsi drága tündér vidám kisfiam
Csak süni és a fehér virág nem R-es. A BARS felirat betűit szintén egy R-es papírból vágtam ki, amin az ABC betűi vannak. Állati klassz!!!
És NAGY kedvenceim, a csavar-alakú miltonok!!! Szuperjól jönnek, Bars úgyis imád szerelni ;-) Itt épp Apának segített a babakocsi kerekét megcsinálni, hogy mielőbb kimehessenek a szabadba (ezért a zöld háttér, a süni, a virág, a repülő...)



És az utolsó, az én kedvencem, ami a "legkevésbé tetszett" Nektek (de már megszoktam, mert mindig így van. Ami nekem olyan sima - semmikülönös, az tetszik általában a legtöbb embernek. Ami meg számomra "különlegesebb", az meg alig valakinek. Tök mókás ;-)

Sólámpa

Barsnak mániája volt még régebben, hogy odament a sólámpához és elkezdte nyalogatni. Mindig fancsali arcot vágott, de aztán folytatta. Persze nem hagytam, csak ezegyszer - a fénykép kedvéért ;-)
A sk. miltonért és a szalagért itt is köszi Meisnek!
Nagyon tetszett ez a filc-"szalag"... be kéne még szerezni pár métert;-)
Több helyen is láttam hasonlókat, úgyhogy itt most ilyeneket alkalmaztam: tépés, és összekapcsozás is úgy tetszett mindig, meg ahogyan 2 milton odafogja a fényképet, és a kivágott papírcsíkok.
A "só" szintén a betűs papírról való, a vessző egy miltonkapocs szárából lett.




A múlt 7végén útközben "véletlenül" a Rayher felé vitt az utunk;-) NAGYON kedves kiszolgálás fogadott ismét. Sőt! A fiatal eladótól a pénztárnál látatlanban kaptam 10% kedvezményt Áki pedagógus igazolványára - mivel nem volt nálunk. De jó tudni, legközelebb (ami sajna csak jövőre lesz) tuti elviszem :-)))
Köszi, hogy benéztél! :D

Nincsenek megjegyzések: