Oldalak

2009. április 26., vasárnap

Frankó :-)


Katicától és Csutitól kaptam ezt a díjat - köszönöm szépen! :-)
Ebben a játékban meg kell nevezzem 5 függőségemet:

1. Bars - Az egyetlen KOMOLY függőségem az imádott pici fiam :-) Ha Vele bármi történne, azt hiszem nem élném túl...
A többi csak félig-meddig:
2. Boldogság - Ha nem vagyok boldog, akkor rettentő boldogtalan vagyok :-)
3. Alkotás - nem igazi függőség, csak az életem része, amióta élek... ha mást nem, akkor fejben :-)
4. Szépség - ez sem teljesen függés, de szeretem a SZÉPet magam körül... lakás, táj, emberek (test + lélek ;-), minden tekintetben....
5. Csoki - igaz, ez csak lelki bajok esetén. Amúgy meg csak szimplán szeretem :-)

És akiknek én tovább szeretném adni:
Arany, Éva, Izzie, Klári, Zsukka
Mert szeretem az alkotásaikat :D

Köszi, hogy benéztél! További szép napot!! :-)

I got "Fabulous Blod" award from Katica and Csuti. Thanks again!
In this game, I shpuld let You know 5 of my dependeces:

1. Bars - My only real dependence is my beloved little Son :-) If anything happened to Him, I don't think, I could survive...
The others are not really dependeces :-)
2. Happyness - If I'm not happy, than I'm very very unhappy :-)
3. Creating - I'm not depending on it, but it's part of my life, since I was born... when I can't do anything, than I'm creating in my head :-)
4. Beauty - also not a real dependece, but I LOVE beautiful thins around me... flat, nature, people (in+out)
5. Chocolate - ok, only in bad mood :-) Any other case I just love it :-)

And I'd like to give it to:
Arany, Éva, Izzie, Klári, Zsukka
Because I like their works :D

Thanks for visiting :-) Have a nice day :-)

2 megjegyzés:

Virág Éva írta...

Köszönöm szépen, nagyon örülök neki!!!

Zsukkata írta...

Nagyon köszönöm :o)))!