Oldalak

2009. június 17., szerda

Simonos hét :D

A múlt héten Heidi közzétette az "Ékszerem"-et a SSS blogon, majd szerdán a Simon Says Stamp Challenge blog előző kihívására készült alkotásom kisorsolódott:-)) Szóval dupla Simonos öröm volt számomra! :D Itt is köszönöm!! :-))
Last week Heidi posted my Jewellery on SSS blog, and on wednesday my creation to Simon Says Stamp Challenge blog has win to me a great prize:-)) So it was a double joy for me from Simon! :D Thank You!! :-))

Ennek örömére elfelejtettem időben feltenni a Rózsaszín-barna kihívásos alkotásom. De most itt van:
And this week I forgot to post my creation for SSS Challenge "Pink&brown", but here it is:


Elsőre azt gondoltam, nem szeretem ezt a két szín együtt, de aztán kezembe akadt ez a Love, Elsie-s papír ;-) amiről egyből Zita barátnőm jutott eszembe, és hipp-hopp megszületett a szülinapi ajándéka :D Már csak egy jó kép kell Zitáról, és mehet a falra :-))
A kapcsos mintát kartonból vágtam ki, a chipboard fotosarkokat és a papírindákat (Pántlika boltból mind2) tintáztam. A virágot Ágikától kaptam - KÖSZI!!! :-)) Közepébe Yabo szegecs került (mi más ;-). "Zita" felirat betűi szintén Pántlikás. A békás egy fémdísz eredetileg, de én csaltam, és papírra nyomtattam ;-), a béka koronájára pedig gyöngytollal került dísz. A pecsétet pauszra nyomtattam, sima stifttel ragasztottam fel - klaszul ottmarad, és elvileg szépen le is lehet szedni, ha inkább majd a fotó fölé szeretné Zita ragasztani ;-)
At first I thouht, I don't like these 2 colours together, but I found this Love, Elsie paper ;-) that reminds me to one of my friends style, and voila, it tourned out to Her Birthday present :D She can hang it on her wall.



Köszi, hogy benéztél! Legyen nagyon szép napod :-))
Thanks for visiting, have a greate day!! :D

13 megjegyzés:

Timcso írta...

Gyönyörű ajándék!! :) és gratulálok a nyereményedhez!

Katica írta...

De szép....le vagyok maradva mostanság.
Nagy nagy Gratuláció :-D

Klári írta...

Hana, gratulálok a nyereményhez, meg a szerencsédhez!
Kukkants be a blogomba, vár rád egy meglepi!

{Hana} írta...

Köszi Lányok :-)
Klári - megyek :-)) És köszi!

Katica írta...

Hana!!!!Vár egy meglepi nálam is,majd nézz át hozzám :-D

Arenn írta...

Úgy látom én már sehol nem lehetek az első. Azért nézdd meg a meglepidet az oldalamon.

{Hana} írta...

Köszönöm Nektek is! :D

Virág Éva írta...

Hozzám is nézz be, egy kis limonádéért:)

Monicca írta...

Nálam is talász valamit... :)

Atyus írta...

Gratulálok én is!
Meleged van? Nézz be hozzám! :)

Bea írta...

Nagyon szép, és megérdemelt a sok siker. :-)
Benézel hozzám? Elszürcsölhetnénk egy limcsit. ;-)

{Hana} írta...

Hűha! :O Köszi Lányok!! Jól esik ebben a nagy melegben :-))

Merika írta...

Hana nézz be hozzám szeretnék játszani Veled!!!!!