Oldalak

2012. november 12., hétfő

Karácsonyi étel + szimbólum kérdés

Ha van egy perced, kérlek töltsd ki az alábbi egyszerű kérdőívet! Mivel egy ismerősömnek kéne, és nagyon sürgősen, kedvcsinálóként felajánlom ezt a nyakláncot, amit a válaszadók közül kapja meg majd valaki.




Határidő: 2012.11.13.  19:00
A kérdőív névtelen, ezért ha kitöltötted, és szeretnéd a láncot, kérlek hagyj itt a blogomon egy kommentet!

- - - - - - - - - - - - - update - - - - - - - - - - - - 

Köszönöm, hogy kitöltöttétek! Nagyon érdekes volt nekem is, tanultam belőle, köszönöm :)
18-ból 9-en hagytak kommentet:
1. Mara
2. Timi
3. Merika
4. Szilvi
5. Janka
6. Nóri
7. Katica
8. Zojka
9. Cili

és a nyaklánc gazdája:
Gratulálok Zojka! :D
Szép estét mindenkinek!

11 megjegyzés:

Mara írta...

Kész! :)

Timi írta...

válaszát rögzítettük :) Nincs mit!

Merika írta...

Kitöltöttem, szívesen! :)

{Hana} írta...

Köszi!! A rögzítős szöveget kiszedtem, de akkor megint visszatette?? :) Átírom megint...

Szilvi írta...

Elküldtem, érdekes volt!

Unknown írta...

Gyorsan kitöltött es rájöttem, milyen keveset tudok a karacsonyrol. Ideje utananeznem. Köszi

Unknown írta...

Az előbbi én voltam. Telorol nem akar belépni. Janka

Nóri írta...

Kitöltöttem én is, tanultam belőle.

Katica írta...

Kitöltöttem :)

{Hana} írta...

Köszönöm Mindenkinek a segítséget! :)

Tipitá írta...

Nekem másnap jutott eszembe, hogy nem hagytam kommentet! Nem baj! Szívesen töltöttem!:)