Oldalak

2008. szeptember 27., szombat

Brillante Weblog

Még a nyáron kaptam Mesitől ezt az újjabb megtisztelő díjat :
ezért: "Mivel ez nem kifejezetten csak alkotói díj, hanem a blog értékét hivatott jelezni, ezért az indoklásom csak annyi: a derűért és a kedvességért, ami a blogjából és az egész lényéből, családjából árad!"
Köszönöm még1szer! :D

Az előttem levőkhöz hasonlóan, én is csak egyetlen személynek küldöm tovább NAGYON SOK szeretettel és köszönettel: Szunyó/Jucának!!
Őőőőő... kell magyarázat? ;D Nos mégiscsak: le vagyok nyűgözve Tőle! Amiket, és ahogyan csinál, az alkotásai, a készletei, a segítőkészsége, és nem utolsósorban a személye!!!!! A scrap tali óta tudom, hogy élőben is lenyűgöző :D Szerintem ;-)

Na, jóéjt, mentem alkotni! (pssszt! ;D)

1 megjegyzés:

Szunyo írta...

Ó, Hana! Nagyon szépen köszönöm és meghatódtam. Jól esik TŐLED kapni. ;))
Lenyűgöző a személyem? Meg lehengerlő. :D :P