Oldalak

2009. január 1., csütörtök

Asztali képkeretek kicsit másképp

A kedvenc naptáram, egy japán "Majikku Karendaa" (Alias "Magic Calendar") volt az 5letadó. A pláne benne, hogy mindkét oldala felé kinyitható, és így más tartalom lapulhat odabent.
Egyszerű az elve, mégis klassz 5let, és nagyon mutatós tud lenni :-)) Az elkészítés menetét a Scrap.hu-s cikkben olvashatjátok. Nekem annyira tetszettek az eredeti színei, hogy ezekkel dolgoztam. Aztán került rá keret - 3D-sítve, csak felül nincsenek "megemelő" kockák, hogy be lehessen csúsztatni a fényképet.
The inspiraton was my favorite calendar, a japanese "Majikku Karendaa" ("Magic Calendar" is the real name ;-) You can open it from both side - and it has different inside look.
It is simple, but a great idea :D You can see in this article, at Scrap.hu, how it was made - sorry, it's hungarian, but I hope pictures are worth a thousand words ;-) I loved the original's colors so much, that I was using it too :D Plus added doodled frames -on the top You can slip in the pictures.






A másik 5letét Makiko Jones-nál láttam először, egy képeslap formájában. Nekem egyből az ugrott be, hogy milyen jó lenne képkeretnek! Tettem még rá csipeszeket, amikkel jegyzeteket lehet felcsiptetni - hogy hasznos is legyen ;D
I saw this kind of card at first by Makiko Jones. I thought at first sight, how great it would be as photo frame! To make it usefule - I clipped some mini tweezers on it.





Majd még teszek fel közeli képeket...
I would show some closer pic. a bit later...

És a ScrapxScrap-en megint benne vagyok a havi kedvencek között a Számláló - naptárral! :-) Köszönöm!
And at ScrapxScrap I'm in the last Month's favorites with my counter :-) Thank You!
Arigatou gozaimasu!

Remélem Mindenkinek olyan jól kezdődött az új év, ahogyan nekem! :D
I hope Everyone's new Year is beginning as GREAT as mine :D

2 megjegyzés:

Kuznyec írta...

BÚÉK, kicsit megkésve... Örülök, hogy Neked is jól kezdődött az új év! Remélem, a folytatás is hasonló lesz.
Annyira tetszik minden, amit csinálsz, szuper ügyes csaj vagy! Nem értek a dologhoz, de amit itt látok, az mindig lenyűgöz! Gratulálok!

{Hana} írta...

Hű, de jó ilyet hallani! Köszi :-))