Oldalak

2010. március 21., vasárnap

Cím-tár

Mióta nem találok kedvemre való "zsebnaptárt", azóta bajban vagyok a címekkel... a régi darabkái + új cetlik hevernek egymás hegyén hátán vegyesen egy dobozban, és kissé időigényes, mire megtalálok Valakit. És különben is utálom a rendetlenséget :-))
Úgyhogy már réges-régen tervbe vettem ennek aaaa... asztali valaminek az elkészítését - nem tudom, még mi lesz a neve/címe. Sokszor nem csak a név/cím/telefonszámra van szükségem, hanem egyéb adatokra is (szüli/névnap/számlaszám/stb...), úgyhogy most egy bővített kiadást készítek. Ez egy japán asztali naptár volt eredetileg, annak az alapját őrizgettem :-) Izzie és Timcsoca kihívása pedig pont összeillett a mostani szín-hangulatommal :-)
Az eleje nem teljesen passzol, mivel épp egy borús-hűvösebb nap készült, úgyhogy eldurrant az agyam, és színesebb lett - no meg került a legelejére egy fólia fedlap, amire feketével pecsételtem.


De a fedlap belseje már teljesen passzol a szín-kihíváshoz:


Minden névhez egy lap tartozik majd, hogy ha bármit változtatni kell, akkor csak egyetlen lapot kelljen átírnom. A lap elején általánosabb fontos infóknak, hátul pedig akármilyen megjegyzésnek van hely - itt lesz helyem bőven, és végre egy helyen lesz minden info Mindenkiről.

A Staz On beszerzésért NAGY hála Mesinek!!
Kapcsos mintáért+cimkékért köszi Jucának!
Lepkés pecsétért a CreatiWitchis-nek :-)
Igen, manapság az emberek a számgépet használják erre a célra, de én ilyen kis maradi vagyok, és szeretem lapozgatni a szép kis sk. művemet, úgyhogy még a belső lapokra is pecsételtem ;-) Még kerülnek bele betűs elválasztólapok, de azt még nem találtam ki, milyen színű(ek) legyen(ek) - csak ma lejár a kihívás határideje, úgyhogy gyorsan felteszem.

(Mesi! Kész van ám a Tiédre is, Drága! :-) Csak nincs erőm feltölteni még ma. De ami kéééésik... az nem jön időben. Úgyhogy majd holnap! :-)

Köszi, hogy benéztél :-) És szép estét!

1 megjegyzés:

Mesi írta...

Honnan tudtad,hogy benézek? :)
Kár lett volna kihagynom, mert gyönyörű ez a naptár, hasonló gondban vagyok én is mindig. Csak nekem egy akkora kellene, mint a Rayheres katalógus (3 kg és A4-es méretű), az talán pótolná a kis agyam hiányosságait!
Várom a műveidet! Pusssz!