Oldalak

2010. szeptember 15., szerda

4x4

Most volt a 4.házassági évfordulónk - illetve még mindig tart :-) Előre megfontolt szándékkal ugyanis a polgári (csak 4en a tanukkal) és a templomi (nagy-nyilvános-mindenki-akit-csak-szeretünk+család) teljesen külön volt 1 hét eltéréssel, így minden évben 8 napon át ünnepeljük magunkat :D
Ez a mini album az egyik ajándékom Férjuramnak :* Nem, nem barnás-pasis színű bizony! Férjuram ugyanis a SZÍNes dolgokat szereti, és most épp az élénk színűeket. Meg nem is nagyon illik hozzá túl komor dolog ;-) A hátoldalán azért angol a felirat, mert egy papírból vágtam ki, és olyan jól hangzott - és legalább ezt nem kellett szerkesztgetnem :O
Az alap 2 poháralátét, amit persze BoBunny papírral borítottam (köszi Mesi! :* ) ,belül pedig 2x 8 Yabo cimkére (köszi Borka :*) minden nap reggel és este írok neki egy-egy dolgot, "amiért" szeretem. A söveget így is lehet olvasni: "köszönöm, hogy vagy", de a cimkékkel: "köszönöm, hogy... és az adott cimke felirata".
Azért nem csak 4, mert még 16-ra is elég nehéz volt leszűkíteni a listát ;-) A cimkéket 2 lufi fogja oda: 1 ezüst színű, ami tükröt jelképez, hogy ha épp rossz napja van, és olvasgatja ezeket a mondatokat, akkor is önmagára ismerjen. A másik bordó, kissé arany füstfóliázva. És nem csak az ünneplés jelképei: Richard Bach egyik könyvében van szó róla. A (leendő) felesége ír róla, hogy egy párkapcsolatban a legtöbbször az egyik fél a lufi, a másik pedig a nehezék. Ők meg inkább két lufi, és azt szeretné megtapasztalni, milyen, amikor ketten együtt fejlődve emelekednek egyre feljebb... Hát mi is ezt szeretnénk - együtt emelkedni :-)
Ezen kívül még van ratja 2 grungeboard szív könyvpapíros dekopázzsal és tintázással. Egy korona (szívkirály - bruhaha ;-) amit arany-füstfóliával vontam be töredezetten, és tintáztam. Meg egy szivacs-kapcsoszárójel. Az egészet lelakkoztam kívülről, hogy tartósabb legyen.
Majd nagyanyó koromban valami naaaaagy és melósabbat kap, most meg örülök, hogy egyáltalán ezt be tudtam fejezni ;-)

Szép napot Mindenkinek!



3 megjegyzés:

Merika írta...

Szuper lett Hana, nagyon fog örülni, mert igazán kedves, megható ajándék!!!!

Viki írta...

Én kifejezettem imádom az ilyen mini munkákat :)) Last minute ajándéknak tökéletes, meg amúgy is... :)

ScrapMona írta...

Nekem is nagyon bejön, főleg a címkék cuki kis csoportja.