Oldalak

2010. szeptember 25., szombat

Gomboltam egy karkötőt :-)

A Scrap.hu múlt heti "gazdaságos" gombos és filces kihívására készült ez a karkötő. Megint miniatűr oldallal, és megint ékszer :-))


A gombokról egyből ez a régebbi SBK-s chipboard ugrott be, és az elrendezés, meg hogy sok színes gomb között lesz.


Aztán az egyik ajánlott blogon láttam meg ezt a nyakéket (aminek a formája viszont nem tetszett...), és innen csak egy lépés volt a karkötő (eddig csak táskámra varrtam így fel össze-vissza gombokat, de úgy megtetszett "ékszernek"!!). Csak az alapon törtem a fejem, de erre meg választ adott a filces cikk. Szóval köszönöm az ihletet Lányok! :*
Eredetileg kékes és zöldes gombok is lettek volna rajta, de megpróbáltam becsúszni egy japán kihívásra és amiatt nem lettek. Persze nem sikerült a határidőre elkészülnöm - egyedül voltam a Gyerkőcökkel, plussz az autónkban elszakadt egy ékszíj, úgyhogy azt intéztem :-) de a gombokat már nem volt kedvem átvarrni, úgyhogy így maradt - így meg ilyen őszies lett.
Néhány gombért köszönet a Yabo-nak, és Ágikának! :* A papírért meg Mesinek!

Mindenkinek vidám szép estét! :D

Nincsenek megjegyzések: