Oldalak

2011. április 29., péntek

1 2 3 ...

Mert 1... aztán 2... aztán most már 3 Pasi játszik fontos szerepet az életemben :D És úgy szeretem ezt a képet Róluk...

A Prima áprilisi vázlata alapján készült. A sötétzöld leveles indákat Mesitől kaptam - de a világoszöldet utánrajzoltam és kézzel vágtam ki, a szivecske meg persze sk. gyurma :-)A kommentcimkét az alsó nyíllal lehet kihúzni. A nyilak és az alsó szív grungeboard - dekopázzsal, tintázva, lakkozva. Az alap sima fehér karton, ezt jól összepecsételtem, tintáztam :-)


Köszi, hogy benéztél! Napfényes szép napot továbbra is! :D

2 megjegyzés:

Viki írta...

Hana, kérlek el tudnád újra küldeni Gabi címét e-mailben? Valahogy sajnos kitöröltem az üzeneted!
Köszönöm előre is!

Réka írta...

Gratulálok a kitüntetéshez!!! Nagyon jól mutat a kiemelt oldalak között!!!