Oldalak

2012. március 6., kedd

Project Life - - - Élet-Történet

Még ha extra sokat vagyok is a gyerekeimmel, akkor is úgy érzem, nagyon gyorsan nőnek. Digitális képekből annyit készít ez ember, amennyit csak szeretne, de ezzel egy újabb csapda nyílik: csak gyűlnek és gyűlnek a képek - a gépen. Márpedig én nézhető módon szeretném megőrizni ezeket a mindennapi pillanatokat, amikből az életünk valójában áll.

Tavaly csak nézegettem a Project Life oldalakat, és idén elkezdtem én is, "Élet - Történet" címmel :)
Szinte minden nap készítek képeket, írok a "gyereknaplóba", és így végre egy (nézhető, lapozható) helyen lesz minden.
Mindenki másképp csinálja típusú dolog ez is: a lényeg, hogy ne kelljen sok időt eltölteni vele, és ne görcsöljön rajta az ember. Nekem az egy hét/oldal verzió tetszik nagyon (nagyobb ünnepekkor esetleg pótlapokkal :)
A nyomtató nagyon hiányzik - helyesebben a BETŰk nagyon hiányoznak. Megpróbáltam megoldani enélkül, de nem igazán tetszik az eredmény. Ezért csak ezt a két oldalt mutatom meg, a többit, majd később.

borító:

1. Hét


 Egy egyszerű, kétgyűrűs album, lefűzhető névjegykártya tartók és a fényképek mellé a Green Stack készletet használom (imádom a klassz, fiús témához is passzoló színeit és a vidám állatos mintáit :) A papírcsipkét és a kivágott fodros köröket Czvikitől kaptam - köszönöm!! :)


felhasználtam: CzVikitől kapott lyukasztott körök és papírcsipke (köszönöm!), Rayheres papírból felirat, DCWV Green Stack, K&Co. "N" matrica,TH bingókártya, SSS pecsét, CreatiWitches-es pecsét, grungeboard nyíl, gyerekmatrica levélke

A legtöbb időt a képek kiválasztásával töltöm, utána már pillanatok alatt össze lehet rakni. És a gyerekek meg imádják nézegetni :)

További szép tavaszi napokat! :D


3 megjegyzés:

Merika írta...

Hana ez nagyon szuper! Én még az elmúlt évet "kínlódom", pedig csak jeles napokat örökítek meg!

Janka írta...

De jó, hogy elkezdted! És rendesen a BH cuccokkal? Mármint a tasakok onnan valók? Szívem vágya egyszer ezt elkezdeni, de megvárom a különleges alkalmat ;)

Klassz lett ez a két oldalad. Várom a többit.

{Hana} írta...

Köszi Csajok :)
Janka: nem BH, egyszerű névjegykártyatartó ;D A Tiédre pedig nagyon-nagyon kíváncsi lennék!!!