Oldalak

2008. április 22., kedd

Anyás staféta

Az első stafétám eredménye:


Franci oldalát jóóó alaposan megszemléltem, és minél tovább néztem, annál jobban tetszett.  Elkezdtem képet keresgetni, és legnagyobb meglepetésemre egyetlen normális fényképet sem találtam 3unkról! (Anya+Hugó+én) Annak ellenére, hogy Mami fényképész, és azért elég sok képünk van... Hmmm... csak ilyen béna, Karácsonyi pózolósokat leltem :-(
Aztán eszembe jutott ez a kép. Annyira gyönyörű rajta Anya. Hja.. sikerült jól beletrafálnom-vagy mellé? Anyának tetszett az oldal, csak elszomorodott. A kép életének egyik legboldogabb napján készült - aznap vették fel a színművészetire. (Ahonnan kirúgták sajna, mivel 2en voltak kicsik és szőkék - meg kis egyéb miatt :-(
A cimkéket én csináltam, nyomtattam - hasonlóra, mint amiket Franci használt. A fém - virág a színészi élet nehézségét, a horgolt(?) virág a családi élet "puhaságát" jelképezi (hehe - így utólag ;-) A nagy cimkét teáztam - Pu Earh teával, hogy kicsit narancsosabb árnyalata legyen. (Amúgy imádom ezt a teát - persze én nem fogyokúrás célból ittam- de most nem ihatok, csak vörös teát. Szóval ne menjen már tönkre;-)
A szöveget fotoalbumok lapjait elválasztó pauszra nyomtattam - szintén Franci 5lete - tök jól néz ki! A virág meg sorban összevarrva kapható.


A varrás meg... hát igen. Jól néz ki ez a dupla, szabálytalan vonalú varrás, nem? Hát nem ilyennek indult!! Direkt kipróbáltam, hogy hogyan lehet varrni a picike gépemmel. Eszméletlen jól! Simán egyenesen viszi a papírt, nem is kell erőlködni. Hát persze, hogy amikor nekiálltam az oldalnak, akkor beleszakadt a cérna, és félrement!!! Hhh.... még jó, hogy szkreppelésben divat ez a szabálytalan;:-))) De hogy kellett erőlködnöm, hogy ilyen szabálytalan legyen!! Mindig egyenesen akarta továbbvinni a gép... (Bal oldalt, alul, a függőleges vonalon látszik, hogy egyenesnek indult;-)

A feliratot fotokarotnra nyomtattam,körbevágtam - még mindig nem scniccerrel ... aztán krétáztam.
Hát ez lett!

Köszi, hogy benéztél ;-))

1 megjegyzés:

Hámos Beáta (betsie) írta...

Nagyon szép lett az oldal! Anyukád tényleg GYÖNYÖRŰ ezen a képen. Sajnálom, hogy elszomorodott tőle. :(
A varrás nekem tetszik, imádom a szabálytalant. Nekem egyébként is ilyenre sikerül általában. ;)
Gratulálok a szépséges oldaladhoz!