Oldalak

2008. július 26., szombat

Borúra derű :D

Hideg, sötét, szóval elég borús hetünk volt - úgyhogy NAGYON feldobott 2 meglepi!! :D
Mesivel csereberélni kezdtünk (bár Ő majd csak a talin kapja meg a cuccost ;-), és még rééég megígérte, hogy készít nekem egy szó-albumot. Jól el is felejtettem. Szupersebességgel legyártotta, és elküldte, én meg már úúúúgy vártam! És HATALMAS meglepetésben volt részem!! A szóalbummal együtt ugyanis megjött a névnapi lapom! (szüli-névnapi staféta) TELJESEN elfelejtkeztem róla, hogy jön a névnapom, és arról is, hogy Mesitől kapom a "stafétát". Úgyhogy amikor kibontottam, és megláttam, elállt a lélegzetem, és akkorát kiáltottam örömömben, hogy Borsó felnézett nagy porszívó-vizsgálatából, és amikor percekig ugráltam örömömben, egyre csak meresztgette a szemeit, hogy mi a csuda lelte Anyát...
KÖSZÖNŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐŐM!!! :D
OLYAN, de olyan gyönyörű! Meg is mutatom Nektek!!! Íme itt az én gyönyörű lapom:




Ugye milyen gyönyörű??

És itt a szó-album. Állati jó!!! Csak igyekeznem kell, hogy időben készen legyek;-)



A rákövetkező nap, pedig Csuti örvendeztett meg! Ezzel:


A dolog lényege a következő:

Aki díjazott, az maga is díjazóvá válik, és továbbadja 2 bloggertársának.
1. Kiválaszt 2 olyan blogolót, aki neki kedves, akinek az alkotásait sokra tartja
2. Meg is indokolja, hogy miért éppen őket díjazza
3. Majd hagy az illető oldalán egy üzenetet, amiben felhívja a figyelmét rá :)

Bármelyik magyar blog díjazott lehet, ahol alkotó tevékenységről tesz tanúbizonyságot annak írója. Lehet az bármilyen kézimunka, scrapbook, kreatív gasztroblog, ez csak a díj átadóján múlik.

Köszönöm! ÚGY feldobta ez is a napomat!! :D
Már amikor láttam máshol, rögtön tudtam, én kinek adnám. Franci, és Mesi lenne kapásból. Legnagyobb sajnálatomra azonban Franci már nem blogol, és legnagyobb örörmömre, Mesi már megkapta :D Szerencsére azonban akad alkotó blogoló éppen elég. Én meg csakazért is scrappereknek adom tovább SOK szeretettel!! És elismeréssel..
Ari -nak, aki alig jut scrap-cucchoz, és egy filctollal is eszméletlen jókat tud alkotni!! Mindig elámulok az 5letein, és nagyon-nagyon szeretem a firkáit!! Amióta ismerem, csodálom a kreativitását!
Eszter -nek, aki szintén le tud venni a lábamról a kreativitásával :-) Mindig van valami egyedi és jó 5lete, amit fantasztikusan meg is tud valósítani!
Örülök, hogy itt jártál, jó alkotást, szép estét! :D

1 megjegyzés:

_eszter_ írta...

köszönöm...
:)
(ez a Mesi meg tök ügyes!!):D