Oldalak

2008. október 2., csütörtök

Mini album - folyt.4.

Még egy tobzódós oldalpár :D


Igazából a napocskás-csíkos lapot terveztem kihajthatósnak, de olyan zavarban voltam a talin, hogy mit is csináljak, hogy máshogy álltam naki annak az oldalnak...


Szokásos 3D-s elemek, Bars elnyűtt pólójáról való gumiszerű feliratok, pecsét, körömstrassz... :D
A BARS feliratot Lidle-s pecséttel nyomdáztam, B betűt ki is vágtam az egyik csíkos papírból. A cimkén a körbepettyeket az egyenes pecséttel pecsételtem. Csak úgy kézzel nyomtam rá, a sarkoknál hajlítottam a szélek mentén.
A sárga fólián az egyik Hónap Oldala ajándékból való transzfer-velúros lepkéket használtam, a pöttyöket akrillfestékkel alkottam - egy kifogyott zselés tollal, amit nem dobtam ki, hiszen ilyen célokra tökéletes!! Az egyik lepke+pöttysor az egyik, a másik a másik oldalon van - így mindig csak az egyik van a fonákján, és jobban is néz ki ;D
Ezt a lepkés oldalt is imádom. Szerintem gyönyörű...

És akkor a képek közelről:






És még mindig nincs vége!! ;D

Köszi, hogy benéztél, remélem láttál érdekeset is!
NAGYON szép napot kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: