Oldalak

2008. december 8., hétfő

Miku

Csak röviden...
12.05.
Mézeskalács: nem sikerült, nem lett ajándék a talira. Morcos voltam. Ciki...
Bars könyve: megcsináltam végre, Ő meg úgy örült, hogy egyből elszállt minden morcom :-)
Ugyanis idén rendhagyó adventi kalendáriumunk lesz ;-) Bars maci könyve - amibe minden nap kerül egy fénykép, ami valamelyik kedvencét ábrázolja, és így Karácsonyra lesz egy képeskönyve.
A Maci rajzot egyik kedvencem, Tamura Mie ihlette. (galéria, és a kedvencem: teru teru tenshi)

BARS BEAR'S Xmas favourites
This is an Advent - book for my son, Bars. Each day I'll paste a photo from one of his favourites (vacuum cleaner, bus, Daddy, Mom, etc. ;-). Drawing of the bear is inspired by Tamura Mie (I DO LOVE Terteru tenshi :-)

És a Mikulásos oldal ;-)


12.06.
Tali: Ajándék ugrott, helyette gyorsan nyomtattam Karácsonyis cimkéket, amíg Bars aludt. Mivel kicsit későn aludt el, nem volt szívem felébreszteni, így késtem a taliról. Izzie, Katica + új lány Zsófi + én voltunk, alkotni nem sikerült, de sokat dumáltunk :-) Külön NAGY köszönet Rékának, a Kézműves Hobbybolt tulajának, hogy rendelkezésünkre bocsátotta az Alkotóműhelyt!

First event of Scrap - klub in Veszprém. We were the 4 of us, didn't make anything, but hade a good chatting ;-)))

Izzietől házi szaloncukrot kaptunk - nagyon fincsi volt, el is kérem a receptet :-) Birsalmasajt, csokival bevonva.



Present from Izzie. Handmade Xmas - candies ;-)

Citromtorta: Miku beígérte a csoki helyett. Lekvárt viszont elfelejtett venni, úgy hogy halasztódott. Viszont lett helyette sushi :D

This was the present from Santa (in Hungary He comes on 6th of Dec ;-)

12.07.

Citromtorta: végérvényesen kiderült, hogy a sütő a hibás. Egyrészt örültem, hogy nem én bénáztam a mézeskaláccsal, másrészt kissé bosszantott, hogy dobhattam ki a tortát :O

A hírek viszont: szombaton műszaki átadás, és ha minden flottul megy, jövő héten KÖLTÖZÜNK!!! És a Karácsonyt már OTTHON töltjük!!!!!! :D 
If nothing special happens, we'll move in NEXT WEEK!!!

Köszi, hogy benéztél!
Thanx for visiting!

10 megjegyzés:

Erica írta...

Ah, that book is kawaii!

Katica írta...

Oh,micsoda talis fotók :-D

Nagyon édes Bars könyve :-)

Nagyon fincsi volt Izzie szaloncukija :-)

De érdekes..Én is mézeskalit akartam sütni a talira..csak időm nem jutott ár :-( Na de majd legközelebbire

{Hana} írta...

Thanx:-)
Köszi :-) Úgy látszik, a mézesek nem akartak összejönni ;-)

Zsukkata írta...

Jaj, nagyon jó ötlet a Bars könyve! Jövőre muszáj lesz kipróbálnom! És amúgy is olyan jó ötletek vannak mindig nálad, a lyukasztót is már beszereztem a Lidl-ből :-))

{Hana} írta...

Örülök, hogy tetszik :-)) Pedigazon elmélkedtem, kár feltenni a blogomra ilyen akciókat. De akkor mégsem?? ;-)

Hámos Beáta (betsie) írta...

De jó volt látni titeket! :))
A kilátásotok pedig PAZAR!!!!

Szunyo írta...

Én nem költözhetnék? :))))
Szuper lesz! :D
A könyv pedig aranyos lett. (Nagyfejű mackó éééédes.)

{Hana} írta...

Még 5 lakás eladó ;-) Bár azok szééép nagyok...

Timcso írta...

Nagyon jók a talis fotók és én mi mindenről lemaradtam!! Házi szaloncukor!Biztosan nagyon fincsi(volt)!:) A macis könyv nagyon aranyos ötlet! Nem akartad feltenni a blogodra? Ejnye-bejnye!Az ilyen szép, ötletes dolgokat mindenkinek látnia kell!!:)

BoBo írta...

A macis könyv nagyon aranyos a kilátásotok pedig szuper lesz.
A szusitól csorog a nyálam (de hamarosan én is eszek majd, meghívtak:-). A citromtorta pedig nagyon érdekelne. A receptje is.