Oldalak

2009. augusztus 22., szombat

Mit olvasok?

Éva és Klári is meghívott egy játékra, melynek lényege, hogy az épp általam olvasott könyv 161. oldalának 5. mondatát másoljam ide.
Hát épp két könyv között vagyok. A "Kavics az égben"-t (Isaac Asimovtól) épp most fejeztem be, de nincs nálam, így ezt nem írom ide.
A másikba meg még nem kezdtem bele. Ez így hangzik:
"Nincs hozzá elég fantáziája"
Popper Péter: Lelkek és göröngyök c. könyvében található. Még sosem olvastam tőle semmit, úgyhogy kíváncsi vagyok...

Ahogy elnéztem, már szinte mindenkinél volt, így nem írok ide neveket... akinél mégsem, az érezze magát meghívva, én kíváncsian várom a mondatot - hátha találok egy új olvasmányt :-) Eddig is már több könyvhöz kaptam kedvet általatok (ezt köszi:-)

További szép nyarat :-)

Nincsenek megjegyzések: