Oldalak

2009. augusztus 8., szombat

A Scrap.hu táboros bőröndöm :-)

Július 3-4-5 között került megrendezésre a Scrap.hu tábor Dunabogdányban. Ezerrel készültem én is, hogy élményekkel és alkotásokkal tölthessem meg a scrap-bőröndöm ;-)
Íme, így indultam neki:
Between 3-4-5th of July there was a Scrap.hu Camp in Dunabogdány. I was waiting for it a lot, and hoped I can fill my suitcase with a lot of memories of experiences and creatinos ;-)
This is how I started on my journey:




A táboros WS-en kívül nem készültem nagyon. Hát igen, scrap tekintetében még mindig nem tudok előre tervezni...
Except of making arrangements to our WS, I didn't make any special arrangements. As for scrapping, still can't plan in advance...



A bőrönd külsejét (az eredeti) Hyppolit bőröndje (5:16) ihlette ;-) Az alapja egy 13x17.5cm-es harmonika album. Bőr hatású papírral vontam be kívül, az "élvédő" Tesa, a füleket barna kartonból hajtottam, és mindent tintáztam. A sarokvédőket grungeboardból vágtam, a pánt is grungeboard. Óarany akrill festékkel lefestettem, majd került rá füstfólia, és még egy kis arany festékkel összemaszatoltam. A pántot egy mini miltonnal lehet odafogni (csak rózsaszínem volt... haha) A kulcslyuk és a kulcs eredetileg milton volt, de levágtam a szárukat. A cimke természetesen Yabo, a cimke hátoldalán levő dátum-bélyegzőért pedig köszönet Jucának és Tündének!! A Scrap.hu táboros cimke ötlete a honlap+Juca+Borka ötleteinek ötvözése..
A "matricákat", és a belső oldalon is Simon Says Stamp: DREAM PARIS ROME NEW YORK szettel pecsételtem. Hát nem tökéletes ehhez?? :D
Aki volt a táborban nosztalgiázhat, aki nem volt, az meg végigkövetheti az eseményeket, és megnézheti a technikákat a Scrap.hu Magazinjának cikksorozatában.
Köszönöm, hogy bekukkantottál, és további jó utat :D


The idea of the outside of the suitcase is from Hyppolit (5:16) (it was the first hungarian sound film!) I used a 13x17.5cm album. The corners and the strap is grungeboard, tag is from Yabo, date stamp is from Juca and Tünde - thank You! Idea of Scrap.hu Camp tag is from the homepage+Juca+Borka.
For the "journey / town stickers" I used Simon Says Stamp: DREAM PARIS ROME NEW YORK set. Just perfect for it, hmm? :D
Thnak You to pop in, and have a nice trip :D

2 megjegyzés:

Szilvi írta...

Huhúúú, hát ez nagyon klasssz. Első pillantásra nem is értettem, mi a csuda ez, de aztán megvilágosodtam. Nagyon-nagyon tetszik!

Merika írta...

Hatalmas ötlet és csúcs a megvalósítás, szuper !!!!