Oldalak

2010. február 4., csütörtök

Idézet

Mókás.. épp most akartam feltenni.. de ez az apró változtatás csak jót tett az oldalnak :D
Pakolásztam a dirib-darabjaim között, és megtaláltam ezt a fecnit a Juca féle idézettel(köszi megint!!!) amit még a 2 évvel ezelőtti scrap-chat-hez nyomtattam :-) Csak összedobáltam a csíkos papírra mindenfélét, aztán pár héttel később jött hozzá a barna háttér - így lett 21x21cm-es.
Amikor megláttam Izzie és Timcsoca 5. kihívását, már csak egy aró átalakítás kellett :-) Így került rá kát csík kimono darab (pár csík anyagot kaptam még régen, dehogy lett volna szívem szétvágni egy kimonot!). És szerintem így lett igazán teljes. Úgyhogy köszi Lányok!! :D


Köszi, hogy benéztél! Szép napot! :D

1 megjegyzés:

Izabella Szabó írta...

Remek oldal lett!Az idézet is tetszik,nekem is megvan :)
Köszönjük,hogy résztvettél a kihíváson!