Oldalak

2012. február 13., hétfő

Szíves természet és egyéb fényképek

Az egész dolog a szivekkel a Pocakommal kezdődött - - -
Amikor az első Fiam vártam, valahogy ráállt a szemem a szívekre, és mindenhol kiszúrtam őket (ez azóta is így van :) Levél, kavics, morzsa.. bármi, ami szív alakú. Ősszel el is kezdtem lefényképezni őket.

Szív alakú levelek (ez nem ritkaság)


Szív alakú lyuk egy fa törzsén:

Szív alakú kenyérmorzsa a járdán (mekkora ennek az esélye?)

(És kettő, ami szerintem nem véletlen képződmény, de ki tudja... )
Szív alakban hiányzó vakolat egy ház falán

 és rozsdás szív egy villanyoszlopon:

Az ovi utcájában több kavicsot is kiszúrtam, de vagy nem volt velem a gép, vagy épp ezerrel toltam felfelé a babakocsit a meredek lejtőn, és nem akaródzott megállnom fényképezni. Majd ha jön a tavasz! :D



Szeretetteljes szép napokat :)


Nincsenek megjegyzések: