Oldalak

2008. március 15., szombat

Húsvéti lap

Két napja úgy néz ki a nagyszoba meg a konyha, mintha bombatalálat érte volna...a konyhában minden csak gyűlik (mióta Bars van, rettentő száraz a kezem, és az én Drága férjem átvállalta a mosogatást. Csak azóta valahogy hamar összegyűlik a mostalan...), a szobában szanaszét a papír-írószer és lassan növekvő scrappes készlet. Hja, gyerekkel nem oly ecccerű... Minek pakoljak össze? Ha Bars alszik, rohanok alkotni-és ha ebbe még az el- és szétpakolás is benne lenne, végképp semmi időm nem lenne.
Szóval a művész-énem alkot, és ilyenkor a rendmániás énem "alszik". Persze időnként felébred egy fél pillanatra, körbetekint és sikít egyet "ÚÚrrristen miezitt???", aztán szem lehúúny, és alszik tovább. Ez van... mióta Bars van - a rendmániás énem idegbajos. Sebaj, lesz még rosszabb is! Amikor már ő pakol szét mindent :)

A scrapponthu-n én is beszálltam a Húsvéti-képeslapküldő-stafétába, Mesinek kell majd elküldenem. Úgyhogy alkottam...elég nehezen jött össze. 
"Szokásos" kedvenc méretem - 20x20as - kissé megnyújtva jobb oldalon. Felül a lepke "lóg" le róla, a belső odlalon meg a tojás kandikál ki.
Eredetileg teljesen mást képzeltem el, de aztán előbukkant a gyönyörű narancssárga pillangós szalagom, és muszáj volt rátennem. Nekem tetszik, olyan tavaszi.


És belül (a jobb oldal a címzettnek szól, azt nem rakom fel :-)


Kedvencem a piros tojás. A fehér tollam elég ramatyul fog, megszenvedtem vele... de épp emiatt kicsit olyan, mintha festett lenne a minta (és a miniatűr-mániám is kiélhettem a masnikon :-)


  A nyuszit egy japán levélpapírról vágtam le:



Hogy feldobjam a filc-virágokat, gyöngy került a közepükbe. Nem nagy szám, csak tetszik ez a fénykép ;-)



Közben meg a heti kihíváson törtem a fejem. Ugyanis nagyon klassz! Ez a 7. gyorskör, ezért mindenféléből 7-et kell az oldalra pakolni. Egyből 3 lehetőség is az eszembe jutott, de nemtom hányra lesz időm.
A legkönnyebb azt hiszem a tesós oldal (3 anyától 7en vagyunk összesen tesók :-) csak várnom kell Apára-mert szégyen nemszégyen, de nem tudom pontosan mindenkinek mindkét nevét, meg szül. dátumát.
Na, felébredt Borsó...

2 megjegyzés:

Kata írta...

Nagyon guszta lett. Jó volt így megnézni minden apró részletét!

{Hana} írta...

Örülök, hogy tetszett! :D