Oldalak

2011. november 29., kedd

Hány nap van még Karácsonyig?

Szinte naponta elhangzik már a kérdés, ezért is készítettem előrelátóan pár hete egy Karácsonyi avagy Adventi visszaszámlálót. Egyből kettőt, mert ezt rögtön el is vittem kedvenc Semiramis kávézómba ajándékba:

 

  kocka1
 

kocka2
Yabo fotokockából, és maradék papírokból alkottam. Még a számok is régebbi SB papírból valók, így tényleg nagyon gyors volt (az alap volt csak macerásabb, mert azt én vágtam).
Unokatesóméknál van ősidők óta ilyen kocka-öröknaptár, annak mintájára készült (csak elrontottam a számok sorrendjét ;)
A számok trükkje:
2 db kell: 0,1,2
1 db kell: 3,4,5,7,8
6 és a9 pedig ugyanaz csak fordítva ;)

Azóta már láttam Pinteresten többet is, de én nem akartam november elején feltenni... úgyhogy jól lemaradtam.
Az Adventi Naptár ötletemet még nem láttam (eddig), holnap felteszem. Addig is szép időket! :)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Ez gyönyörű lett! Lehet én is készítek egyet. :)

Márta írta...

Jaj, ez is nagyon tetszik!