Oldalak

2011. november 27., vasárnap

Mit jelent MOST - egy album

A legszörnyűbb fotóval dolgoztam most, ami az utóbbi időben készült rólam/rólunk, mégis olyan jó ránézni :) Néha a kívülről érkező rossz hír is arra ösztönöz, hogy átgondoljuk a dolgok állását. Ezért átvariáljam az egész album koncepcióját, amit elterveztem az Alkotós tanfolyamra: MMM lesz:, most, magunkról, magunknak (bár főleg a Fiúknak), a címe pedig valami ilyesmi: "Mit jelent MOST", de lehet változni fog útközben (hogyan sikerül a szavakkal játszani :)
Két hetes késésben vagyok, de mivel nem egy ördöngösség, és nem hosszú órákat igénylő elfoglaltság, belehúztam gyorsan.

Az első oldalpár témája a BOLDOG/SÁG, kék madár helyett kék lepkékkel.

felhasznált anyagok: Yabo album, Yabo cimke, Yabo kratf karton, Ryaher papírvirágok,  mintalyukasztott lepke, csipke, gombok, festékek
A festési technikák közül a maszkolás a kedvencem, és egy régi tervet valósítottam meg: egy régebbi betűmatrica megmaradt külsejét használtam sablonnak (direkt ezért őrizgettem :) fehérrel és kékkel festettem a "lyukakba". A cím betűi régi Lidl-s pecséttel készültek, kivágtam őket, majd kissé megfestegettem (mintha tintáznám, lsd. A kezdet c. cikkben). 3D-s matricát tettem alájuk, hogy kiemelkedjenek kicsit a síkból.

 

A második oldalpár a SZERETET-ről szól. A cím többértelmű lett: még ki lehet emelni a "szereteTT" és a "TETT" szavakat is belőle (lsd. képek + kommentár :)

felhasznált anyagok: Yabo album, Yabo fehér és ekrü  karton,  lyukasztott filc virág, lepke mintalyukasztó, Jysk-es szalag, gomb, festékek
Technika a "pecsételés": a pöttyös papírt buborékfóliával, az indákat pedig dekorgumiból kivágott sk. mintával pecsételtem (ezt még ki is vágtam, és így ragasztottam fel). A cím betűi szintén Lidl-s pecséttel és kivágva. A bordó papír túl puha, nem tudtam 3D matricára ragasztani őket, de nem tetszett, hogy beleolvad. Ezért csak a közepüket ragasztottam le, így a betűk alja és teteje kissé eláll és plasztikusabb hatást kelt (az indáknál ugyanígy jártam el).



Ki veszi észre a műhibát? :D


Szép estét és jó alkotást :)

4 megjegyzés:

Merika írta...

Hana, gyönyörű album és tündériek a gyerkőcök! Nem tudom mire gondolsz, de amit így kell keresni az nincs is!!!

Jovi írta...

Annyira klassz lett, nagyon szép oldalak! A műhiba? Talán hogy a második oldalpárnál úgy néz ki, mintha a pöttyös papír nem lenne elvágva (vagy tényleg nincs is...). :)

Borka írta...

Tyű, Tesókám! Ez valami csodálatos lett! Imádom, ahogy alkotsz!
A kommentjeiden meg nagyon meghatódtam! hüpp-hüpp

Unknown írta...

Nagyon szép album lesz.
A "legyszörnyűbb fotó" a kedvencem. ;)